Välkommen in i spelet Jenny...

Inlägg från 2008-feb-12

Mitt första inlägg på vår New York blogg! Faktiskt första inlägget på en blogg någonsin för min del.

Jag måste börja  med att kommentera Sandras något oseriösa förberedelser. Medan Blondie sitter och sminkar människor på papper och utvecklar schizofreni på engelska har jag tecknat reseförsäkring och skaffat mig ett extra kontokort. Dock har jag på Sandras inrådan precis gått med i Facebook-gruppen "Swedes in New York" så att även jag ska ha tid att lära mig lite amerikansk slang inann jag blir utsatt för den i verkligheten.

Måste komplettera Sandras inlägg om besök med att även Proppen kommer med Sofie över Atlanten. Men innan dess kommer numera CA-baserade kusin Anna till NY. Toppenbra!

I väntan på 29 april fortsätter jag mina förberedelser...ska nog följa Sandras exempel och träna lite sminkning på låtsasmänniskor innan jag börjar kladda på livs levande stackare!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ctina

Yapp , en av de stackarna råkar vara jag ^^ x)

2008-03-21 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0