Foundationfavoriter!

Ny har jag förvisso precis predikat om mineralfoundation, vilket funkar sjukt bra och ger en jättefräsch sommarlook, men vill man ha vanlig foundation så har jag även där ett par bra tips! Något jag nyligen upptäckt är fasta foundations, de är lätta att jobba med och får bättre plats i väskan. Favoriterna är;

Nivea butés compakta foundation. Tyvärr verkar det som att Nivea inte tänker fortsätta producera den i vår, men än så länge finns den ute i butiken och är värd varenda krona (130 för att vara exakt).

Max factors miracle touch. Jag var skeptisk först, men den ä grym! Väldigt dryg och jämnar ut huden jättefint.Ger en riktigt bra bas att lägga resten av maken på. Tänk på att inte välja en för mörk nyans!
Kramar! / Sandra
image13image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0