F***ing awesome!!!!!!!

Inlägg från 2008-feb-11

På min fasters inrådan (vars lägenhet vi ska låna i NY) har jag joinat facebookgruppen "Svenskar i New York" . Jag tror att meningen var att jag ska lära känna lite trevligt folk i samma situation som jag, men det har hittills bara lett till att en massa okända, amerikanska män har lagt till mig.

Dessa män skriver ett språk jag inte förstår men förmodligen är amerikansk, skriftlig slag. Hoppfullt nog verkar det i alla fall inte så svårt att lära sig. Vart annat ord är "fucking", vart tredje sweet och resten är diverse förkortningar av riktiga ord. Det som är meningar, eller snarare utrop, skiljs åt av ett 20 tal punkter eller utropstecken. Love it.

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0