Blamblamblam

Ursäka bloggtorkan! Har varit en påskhelg fylld av alldeles för sena utgångar, godis i mängder, dagsutflykter och släktmiddagar. Nu är jag dock tillbaka på jobbet och kan helhjärtat ägna mig åt bloggandet (haha).

Under en liten utflykt till Waxholm med la familla hittade jag en ny variant av det populära lipblamet Smith's Rosebud (ni vet den lilla blåvita burken som alla kändisar va så kära i för ngt år sen). Den här varianten har pepparmintolja i sig och får det att bulta lite skönt i läpparna. Underbart nog leder det till en "lip plumming effekt", dvs läpparna blir lite större och lite fylligare.

Fördelen med den här produkten, jämfört med typ Victorias Secrets lipplumming (som va en av de första), är att den här känns mer naturlig. Kemikalier som får läpparna att bulta och bli större är läskigare än pepparmintolja.

Vill man inte ut till Waxholm för att shoppa finns blamet att köpa för 89 kr på eleven.se

Love / Sandra
image17

Kommentarer
Postat av: Maria

sorry har aldrig varit i new york! men fyy vad avis jag är

däremot måste du dricka kaffe på starbucks, godaste! hade dem i tyskland nämligen

2008-03-25 @ 17:42:27
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Melina

ha en bra tisdagskväll

2008-03-25 @ 18:57:45
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: nadja

det där läppbalsamet är bra

2008-04-04 @ 18:30:04
URL: http://rosalady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0